Reklamacije i povraćaj
Poštovani kupci,
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije, imate pravo na reklamaciju kupljene robe u našoj internet prodavnici. Naš cilj je da Vam omogućimo sigurnu i bezbrižnu kupovinu.
Pravo na reklamaciju
Kupac ima pravo da podnese reklamaciju na kupljenu robu u slučaju:
ako isporučena roba ima nedostatke,
ako nije u skladu sa narudžbinom,
Rok za podnošenje reklamacije
Reklamacija se može podneti u roku od 2 godine od dana kupovine, odnosno u slučaju odobrene reklamacije potrošač ima pravo da bira između popravke, zamene ili raskida ugovora, ukoliko se nedostatak utvrdi.
Način podnošenja reklamacije
Reklamaciju možete podneti:
elektronski (slanjem e-maila na reklamacije@knjizararad.rs),
ili lično u našoj knjižari.
ukoliko imate nekih nedoumica, možete nas kontaktirati putem mejla ili putem telefona kako bismo Vam pomogli.
Prilikom podnošenja reklamacije, potrebno je da dostavite:
račun ili kopiju računa kao dokaz o kupovini,
opis nedostatka,
sliku nedostatka,
kao i svoje lične i kontakt podatke.
Postupak rešavanja reklamacije
Nakon prijema reklamacije, dužni smo da Vam izdamo potvrdu o prijemu reklamacije.
Odluku o prihvatanju reklamacije donećemo u roku od 8 dana od dana prijema, a rešenje reklamacije biće izvršeno najkasnije u roku od 15 dana.
Troškovi povrata robe
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac.
